Photo Rating Website
Start W11 Bus LM190E05 cbz pli auto szroty
Eurowizji 2006

aaaaTu się nie słucha, tu się czyta…aaaa

Temat: BARBARA DEX AWARD 2006 - Non Stop najgorzej ubrane!
Znamy już wyniki głosowania na najgorszy strój Eurowizji 2006. Wygrały reprezentantki Portugalii, dziewczyny z Non Stop, które osiągnęły ogromna przewagę nad zdobywcami drugiego miejsca - zespołem Lordi. Trzecie miejsce przypadło Sylvii Night. Na miejscu czwartym znalazła się Jennifer Serrano a w top5 zmieścił się jeszcze polski zespół - czyli Ich Troje. Zaraz za nami Polina Smolova, Anna Vissi i Sibel Tuzun. Najlepiej ubranymi reprezentantami byli Eddie Butler, Christine...
Źródło: escforum.pl/viewtopic.php?t=311



Temat: Finał Eurowizji 2006, Ateny
Eurowizje 2006 w Atenach wygrał fiński zesoł Lordi. (Wykonawcy przebrani za potwory!) Co o tym myślicie? Czy Eurowizja nie staje sie przypadkiem zwykłym show, gdzie najważniejsza jest scenografia? Przeciez to wykonanie piosenki powinno decydowac jak glosujemy. wypowiadajcie się!
Źródło: st9.pl/forum/viewtopic.php?t=2804


Temat: EUROWIZJA
Eurowizja 2006: Dziś finał! Dziś, 20 maja, odbędzie się w Atenach finałowy koncert 51. konkursu Eurowizji. W jego trakcie nie zobaczymy przedstawiciela Polski, grupy Ich Troje. Zespół Michała Wiśniewskiego nie znalazł się wśród dziesięciu półfinalistów, co gwarantowało miejsce w finale. Z awansu w czwartkową noc (18 maja) cieszyli się fani w Rosji, Macedonii, Bośni i Hercegowinie, na Litwie, w Finlandii, na Ukrainie, w...
Źródło: drawnogci.pl/phpBB3/viewtopic.php?t=202


Temat: Silvia Night
Reprezentowała Islandię na konkursie eurowizji 2006 w Atenach, nie dostałą się do finału bo złamała regulamin, przeklinając w piosence "Congratulations Iceland". Jest połączeniem mega kiczu, debilizmu, wieśniactwa, i humoru Ma 23 lata pochodzi z Islandii, ma swój program na Islandii, jest tam bardzo popularna, wszyscy się z nią utożsamiają. Jej strona oficjalna: http://silvianight.com Polska: http://silvia-nott.kw.pl Wikipedia:...
Źródło: doda-forum.info/viewtopic.php?t=313


Temat: Eurowizja(polskie Eliminacje) czyli czy będzie siara czy nie
Bez komentarza, po ich ostatnim występie mogli by mieć choć tyle przyzwoitości żeby już więcej nie zglaszać swojej kandydatury. A tu co?? Ich troje zostaje reprentantem Polski w konkursie eurowizji 2006. Załamałem się. Fakt podczas tego konkursu muzyka nigdy nie jest wysokich lotów i Polska nie powinna od tego odbiegać- ale żeby aż tak bardzo?? tak czy innaczej życze Polsce przegranej
Źródło: gothic.org.pl/forum/index.php?showtopic=13092


Temat: Jak typowala Europa ??
Oto kilka sond europejskich (stan : 2 miesiące przed Eurowizją 2006 w Atenach) i ich wyniki (podaję TOP 5, miejsce Polski oraz ostatnią pozycję): - All kinds of everything (Irlandia): 1. Rumunia - 67,3% 2. Bośnia i Hercegowina - 65,5% 3. Grecja - 65,4% 4. Belgia - 63,1% 5. Niemcy - 62,7% 12. Polska - 51,7% 37. Litwa - 14,8% - Doteurovision (Wielka Brytania): 1. Grecja - 1411 głosów 2. Rumunia - 1210 głosów 3. Belgia - 1200 głosów 4. Szwecja - 1003 głosy 5. Niemcy - 924 głosy 19. Polska -...
Źródło: escforum.pl/viewtopic.php?t=2058


Temat: Dzika Karta 2010 - Wasza Decyzja!
...wprowadzić zapis który albo wprowadziłby tzw. jawny wybór wewnętrzny czyli głosowanie na kilka z 122 piosenek za pomocą internetu albo pozwolić mojemu forum (ESCFORUM.info) wybrać 4-6 piosenek (z tych które opublikowano w internecie) które dołączyły by do stawki zwiększając ją do ok. 15. ESCFORUM.info jest to największe forum sympatyków Eurowizji z 4 letnią już tradycją. Nasi wysłannicy m.in byli u Isis Gee (reprezentantki Polski na Eurowizji 2006) czy też podjęli się wysłania dyplomu za zwycięstwo w jednym z prowadzonych plebiscytów "Helena" tegorocznej reprezentantki Francji Patricii Kass, ESCFORUM.info aktywne też było podczas wizyty Alexandra Rybaka czyli zwycięzcy Eurowizji 2009 w naszym kraju. Wystarczy wprowadzić dodatkowy zapis w regulaminie (w końcu KE robicie chcąc nie chcąc dla fanów Eurowizji) i dać nam termin do kiedy mamy przysłać...
Źródło: escforum.pl/viewtopic.php?t=3308


Temat: Czego w tej chwili słuchasz?
Christine Guldbrandsen - "Alvedansen" (album version) - genialna celtycko-nordycka kompozycja!!!!Kto lubi takie klimaty, to polecam całą twórczość Christiny - reprezentantki Norwegii na Eurowizji 2006...Najbardziej niedoceniona artystka i piosenka - zajęła dopiero 14 miejsce...
Źródło: haniastach.pl/forum/viewtopic.php?t=131


Temat: Jestesmy na googlach!
...strony Leny) Hasło "Marcin Mroziński" : debiut na 120 miejscu Hasło "Marcin Mroziński Eurowizja" : debiut starej domeny na 94 miejscu Hasło " Eurowizja Niemcy" : debiut starej domeny na 55 miejscu (ex aquo z teledyskiem Leny) - nowa domena jest trochę niżej na 61 pozycji Hasło "Eurowizja Norwegia" : debiut nowej domeny na 19 miejscu Hasło "Eurowizja 2007" : debiut nowej domeny na 60 miejscu Hasło " Eurowizja 2006" : stara domena na 109 miejscu a nowa debiutuje wcześniej bo na 68 miejscu Hasło "Eurowizja 2005" : debiut nowej domeny na 11 miejscu (stara jest na 72 pozycji razem z MP3 "In my dreams" grupy Wig Wam która to umieszczona jest na Wrzucie) Hasło "Eurowizja 2004" : nowa domena tutaj jest na 61 miejscu pod oficjalną stroną grupy Łzy (artykułem biograficznym) Hasło "Eurowizja 2003" : debiut...
Źródło: escforum.pl/viewtopic.php?t=469


Temat: Ucestnicy Eurowizji w Limassol przybyli :-)
Przypomina mi to trochę Eurowizję 2006 i 2008 ale to nic
Źródło: escforum.pl/viewtopic.php?t=2389


Temat: Kto z Polski na ESC 2009?
Ostatnio wyczytałam , że Ewa Sonnet startowała w eliminacjach do Eurowizji 2006 :o. Być może zgłosiła propozycję, która potem nie została wybrana do finału albo zdyskwalifikowana. Zresztą inne "gwiazdy" polskiej sceny mają swoje eurowizyjna epizody. Najpopularniejsza blogerka w Polsce Sara May zgłosiła dwa swoje utwory do preselekcji polskich 2006 a następnie na Cyprze. W Polsce nie dostała się do finału, a Cypr zdyskwalifikował ją za wcześniejsze zgłoszenie w Polsce. Może to...
Źródło: escforum.pl/viewtopic.php?t=1899


Temat: Wasza muzyczna kolekcja eurowizyjna
Takiej wersji akurat nie było gdyż na tą multijęzyczność wpadli ludzie z Ich Troje tuż przed Eurowizją 2006 w Atenach więc nie było czasu by nagrać wersje studyjną. Ja mam więc przekonwertowaną wersje z Youtuba.
Źródło: escforum.pl/viewtopic.php?t=2991


Temat: Do moderacji
A proszę bardzo : Wątki otwarte przeze mnie : Eurowizja 2005 ------> Lista uczestników Eurowizji 2005 -----> viewtopic.php?f=21&t=2902 Eurowizja 2009 ----> Lista uczestników Eurowizji 2009 ------> viewtopic.php?f=140&t=2444 Seba natomiast tworzy tutaj : Eurowizja 2006 -----> Lista uczestników i składy
Źródło: escforum.pl/viewtopic.php?t=2483


Temat: Eurowizja 2006
Wreszcie w spokoju wysłuchałam wszystkich piosenek na Eurowizję 2006, ufff! I mi najbardziej się spodobała Finlandia (achhh, co za muzyczka! )i Armenia. No, ale pewnie wygra Belgia, ew. Hiszpania:/ Dlaczego? Bo te kraje reprezentują znane osoby, no na przykład taka Kate Ryan, eh...
Źródło: victor.com.pl/forum/viewtopic.php?t=9208


Temat: Muzyka Bałkańska
Tzn. sama Severina pewnie malo kogo zainteresuje ale jest to gwiazda chorwackiej muzyki, ja ja akurat poznalem przy okazji Eurowizji 2006 gdzie brala udzial z bardzo smieszna, skoczna, folkowa piosenka 'Moja Stikla'. http://youtube.com/watch?v=cKe1C5tTQRw ta piosenka zawsze poprawia mi humor ^^. A ostatnio w ucho wpadla mi piosenka 'Adam i Seva'. Cala muzyka popularna na Balkanach gdzie wplecione sa elementy folku zwana jest Turbofolkiem ^^ W zasadzie cala muzyka balkanska +/- jest zwiazana z Eurowizja i ten konkurs i preselekcje w krajach balkanskich dostarczaja wielu...
Źródło: victor.com.pl/forum/viewtopic.php?t=15230


Temat: [Pomysł] Opracowanie historii naszego forum
nawet o Helenie jak zaczęła się (i tu mało osób wie, zrobiłem głosowanie na utwór w eurowizji 2006, a potem interes przejął barthez )
Źródło: escforum.pl/viewtopic.php?t=3278


Temat: Eurowizja 2006
Co sądzicie o Eurowizji 2006? Może ktoś ma wszystkich 15 uczestników. Na kogo będizecie głosować, chcielibyście?
Źródło: victor-junior.pl/forum/viewtopic.php?t=8827


Temat: Muzyka
...go jako czlowieka, ze doszedl do takiej kasy od totalnego zera, ale Pan Michal spiewac nie potrafi. Nie wiem czy ludzie, ktorzy na nich glosowali to pozbawione sluchu dyskomuly czy tez banda dzieciakow ktorym podoba sie kolor wlosow Wisniewskiego. Znow zrobimy z siebie idiotow przed cala Europa. Mamy znakomitych wokalistow a ludzie glosuja na ÂScierwo - Ich troje !! ...... Przeciez ten zespol praktycznie juz nie istnial to zaspiewali sobie jedna pioseneczke i Eurowizja 2006... Nie chce obrazac nikogo na Forum bo jak ktos na nich glosowal to jego Brocha, ale dla mnie to oni nawet sie nie nadaja do spiewania na weselach <ok> Gdyby liczyly sie tylko glosy Jury to zajeli by najwyzej 6 miejsce......bo dostali zaledwie 5pkt. To juz Polacy mogli wyslac Ziomali "Gin & Czorny" - Nasz Hip-Hopowy Duet Powaga..jak dla mnie to porazka na calej Lini....i wstyd...... Co Wy na To??
Źródło: lfc.pl/forum/viewtopic.php?t=216


Temat: Natasza Urba??ska - Blow over
tylko że jury polskie to banda kretynów, dzięki ich nieudolnosci pozwolili na to ze ich troje jechało na eurowizje 2006 bo dostało 5 pkt. bardzo wazny element to wykonanie piosenki live i w ogole wystep , wyglad itd itp. Ja zagłosuje na najlepsza wg mnie osobe. Isis zycze powodzenia tylko żeby nie przepadła jak np Rita z portugalii 2003 piekny głos, ładna piosenka, ale nuda. Nie to, że ma skakac po scenie, ale efekty wizualne musza być
Źródło: escforum.pl/viewtopic.php?t=1463


Temat: Do moderacji
Seba jest aktualnie na etapie tworzenia spisów linków do Eurowizji 2006 Poza tym bez zmian Jak chcesz to możesz zrobić kilka tematów w "Europa Wybiera 2005" ułatwiło nam by pracę bo byłoby trochę mniej do roboty.
Źródło: escforum.pl/viewtopic.php?t=2483


Temat: F.Y.R Macedonia - Elena Risteska (Ninanajna)
Elena Risteska maced. Елена Ристеска (ur. 27 kwietnia 1986 w Skopje) – macedońska piosenkarka, reprezentantka Macedonii na Konkursie Piosenki Eurowizji 2006. Swoją popularność Risteska zawdzięcza programowi typu reality show Play – Search For A Star, który jest macedońskim odpowiednikiem polskiej Drogi do gwiazd. Pierwszy singel artystki to Ona drugoto, który stał się hitem w Macedonii. Jej pierwszy album to Den i Nok', który zawiera piosenki, które osiągnęły sukces we wszystkich krajach bałkańskich. 4 marca 2006 Risteska z piosenką Ninanajna wygrała...
Źródło: escforum.pl/viewtopic.php?t=2578


Temat: Muzyczne porażki
Muzyczna porażka to tegoroczni "polscy" nominowani do festiwalu Eurowizja 2006 Piosenka dla Europy
Źródło: linuxpl.com/~ecounts/viewtopic.php?t=1274


Temat: Kto z Polski na ESC 2009?
masz na mysli tą Mandoline http://pl.youtube.com/wat...E2DE06&index=15 Tak. Wspaniała Sasa Lendero... Jedna z najbardziej skrzywdzonych piosenek preselekcyjnych. Jeśli wygrałaby słoweńskie selekcje, to byłaby dla mnie głóną pretendentką do zwycięstwa Eurowizji 2006. Piosenka zyskała uznanie klubów OGAE wygrywając konkurs Ogae Second Chance 2006 dla piosenek, które nie przeszły selekcji. [ Dodano: 2009-01-18, 23:47 ] a kto reprezentowała Słovenie w 2006 roku Anzej Dezan i jego "Mr Nobody" - 16. miejsce w półfinale ESC.
Źródło: escforum.pl/viewtopic.php?t=1899


Temat: Ukraina - Tina Karol (Show Me Your Love)
...Tetiana Liberman (Тетяна Григорівна Ліберман) ur. 25 stycznia 1985 w Orotukan) - ukraińska piosenkarka. Wokalistka w orkiestrze armii ukraińskiej. Uczyła się gry na pianinie po czym przeszła do College'u muzycznego. W 2006 roku Karol wygrała ukraińskie preselekcje do Konkursu Piosenki Eurowizji 2006 z piosenką "I Am Your Queen". Jednak tytuł uległ zmianie na "Show Me Your Love". Ukraina ukończyła swój występ na 7 miejscu ze 145 punktami. Strona artystki: http://www.tinakarol.com.ua/ Tekst piosenki: Hi, baby, here I am Feel like I'm born again You see it in my eyes - my heart is on fire Don't hide your love away - don't wait another day Show me your love Show me how much you care Talk to my heart Whisper my name Show me...
Źródło: escforum.pl/viewtopic.php?t=2492


Temat: Eurovision 2006
TVP i Jury wybrało 15 utworów finałowych do Eurowizji 2006, które będą reprezentować Polskę. Wypowiedzcie się, który utwór powinien promować nasz kraj w tegorocznym konkursie Na kogo będziecie głosować 28 stycznia Brathanki - W nas ciepło wiosen Cerekwicka Katarzyna - Zamilcz Danzel - Undercover Dezire - Good girl Ha-Dwa-O - Popatrz na mnie Ich Troje - Follow my heart Kto to - Zero do stracenia Kuizenga Leonie - Love is what we all need Mosqitoo - Jeżeli jesteś – wołam...
Źródło: ww.orientacja.pl/viewtopic.php?t=9887


Temat: Eurowizja 2006
...życie osobiste pana W. - zapewne jak by było to śpiewał byś tak jak teraz . bo z nielicznych brukowców można wyczytać wypowiedzi 1 żony jak to było naprawdę . radzę zajrzeć do archiwialnych gazet i nie pisać na forum fałszu . Sami jego przyjaciele mówili że pan W zmienił się odkąd zaczoł śpiewać . ale to szczegół. Przejdzmy do teraźniejszości : i takie sporostowanie małe bo zespół ich troje nie składa się tylko z Pana W. Temat forum To Eurowizja 2006: Uważam że dobrze zaprezentowali się na eurowizji bo się poczuli że jednak nasz kraj reprezentują a osobiście to pana W występu nie będę komentował .reszta uważam że ok. :twisted:
Źródło: zyrardow24h.pl/index.php?showtopic=476


Temat: Proby: Szwajcaria
Nadszedł dzień, w którym swoje próby odbywają finaliści Konkursu Eurowizji 2006, czyli te państwa, które zapewniony mają już udział w sobotnim finale. Pierwsza jest Szwajcaria. Zespół Six4one nia ma jeszcze choreografia ani ubrań na swój występ. Reakcje dziennikarzy są obojętne. Pochwalić można jednak wokal wszystkich członków zespołu Siz4one, jest on dopracowany, przez co piosenka brzmi bardzo dobrze.
Źródło: escforum.pl/viewtopic.php?t=211


Temat: Majowy promo-tour reprezentantow
...Traistariu - Bośnia (dziś i jutro) Ich Troje - Białoruś (dziś), Macedonia (4.05) Anna Vissi - Bośnia (dziś) Sandra Oxenryd - Finlandia (6.05) Dima Bilan - Bułgaria (1-4.05) Cosmos - Niemcy (6.05) Andre - Polska (dziś, od 26.04), Cypr (5-6.06) Mariana Popova - Cypr (6.05) six4one - Białoruś (7.05) Ich Troje wystąpią w Berline już 5.05.. Zespół wystąpi w całości (czyli w szóstkę). Do Aten cała ekipa wylatuje już 10.05. Na albumie " eurowizja 2006 " znalazła się wersja " Ruff mix " utworu " Follow my heart ". Najprawdopodobniej to tą wersję zespół wykona w Atenach.
Źródło: escforum.pl/viewtopic.php?t=95


Temat: Eurowizja 2006
Ostatnio w jakiejś gazetce czytałam, że 28 stycznia poznamy wykonawcę, który zareprezentuje nas na Eurowizji 2006 w Atenach. Między innymi mamy taki wybór ( beee... ): &Ich Troje(skład: Michał, J. Łągwa, M. Femme, A. Świątczak, J. Majkowska) chyba ich zupełnie po*******- ,,Folow my heart" >>> &Daaaanzel>> proszę państwa co to będzie łuu... wesołe panienki.....,, Uncover" & The Jet Set- ,, How many people" >> Ma ktoś moze piosenkę bo nie słyszałam tego & Agata Torzewska- ,,...
Źródło: victor-junior.pl/forum/viewtopic.php?t=8827


Temat: KRAJE ARABSKIE : Kto moze, kiedy Izrael nie moze?
Wczoraj poinformowałem o tym, że Izraela najprawdopodobniej zabraknie na Eurowizji 2006. Nie jest to oczywiście sytuacja na 100% przesądzona, ale można juz zacząć spekulować nad tym jak Eurowizja będzie wyglądać bez tego kraju. Warto wiedzieć, że uczestnictwo Izraela na ESC blokuje wiele innych państw, które są aktywnymi członkami EBU. Weźmy pierwszy z brzegu kraj : Liban, który rok temu zapowiedział debiut, miał już reprezentantkę i piosenkę (piękną zresztą). Jednak wystartować nie mógł, bo...
Źródło: escforum.pl/viewtopic.php?t=63


Temat: Baltic Song Festival 2009 ruszył !!!
...Bałtyckiego. W tym roku Polskę reprezentuje grupa PIN z utworami Konstelacje i Niekochanie. Ich konkurencją są Uku Suviste z Estonii, Elena Esenina z Rosji, Zivile Ba z Litwy, Jan Johansen ze Szwecji, Alexander Stenerud z Norwegii (uczestnik tegorocznych selekcji norweskich do ESC), Ilze Kalve z Łotwy, duet Kiara ze Szwecji, Ivo ze Szwajcarii i ... Elena Risteska z Macedonii. Elena reprezentowała swój kraj (niemający dostępu do jakiegokolwiek morza) na Eurowizji 2006, a jej utwór Ninanajna jest jak do tej pory najwyżej ocenioną przez Europę propozycją macedońską. Elena zaśpiewa w Szwecji Nekade daleku - utwór do którego tekst napisała Kaliopi, oraz angielski hit Million Dollar Player. Retransmisja koncertu w TVP2 (dokładny termin podany zostanie wkrótce). (mb) Mam nadzieje że nasz PIN zablokuje Europę i pokona Risteską
Źródło: escforum.pl/viewtopic.php?t=3157


Temat: Kto z Polski na ESC 2009?
A która to Kasia Wilk? Wystąpiła w preselekcjach do Eurowizji 2006 z piosenką "Zero do stracenia".
Źródło: escforum.pl/viewtopic.php?t=1899


Temat: TVP : 12 teledyskow za nami
...i Słowenii (teledysk). Co ciekawe, Białoruś, Francja, Irlandia i Dania znalazły się na liście teledysków których TVP nie wyemituje. Być może więc obejrzymy wszystkie klipy (włącznie z Armenią, Albanią czy Macedonią). Graficzna oprawa teledysków pozostawia wiele do życzenia, pojawił się bowiem tylko niebieski pasek z tytułem, wykonawcą i krajem. Daleko TVP do telewizji armeńskiej która przy podpisach wykorzystała motywy z loga Eurowizji 2006. Niestety, nastepne bloki będą się pojawiać w mniejszej częstotliwości : kolejny będzie jutro o 13.55 (10 min), a później w poniedziałek 14.40 (10 min) i w środę 13.30 (25 min!). Przypominam, że do piątku teledyski oglądać możemy na TVE (13:35), a jutro klipy możemy obejrzeć także na RTVSLO II (godz. 20).
Źródło: escforum.pl/viewtopic.php?t=105


Temat: Ulubiony zespół
Dziękuję za komplement. Byciem głupkiem to w końcu coś lepszego niż bycie debilem, sraką, czy pokraką :P Ogólnie Twoje argumenty w stylu Gosia jest najlepsza są śmiechu warte. Ja mogę tak samo powiedzieć o sobie - jestem najlepszy :P Co do Eurowizji, to została tam zaproszona przez Ivana Komarenko. Zresztą i tak nie zrobiła tam furory, a występowanie w preselekcjach do eurowizji 2006 z ramienia Białorusi to śmiech na sali. Nie ma to jak zdradzać ojczyznę dla kasy i sławy. Złota płyta? Hmmm.. 15 000 sprzedanych krążków - normalnie jest się czym chwalić. Szczególnie, że w kraju mieszka kilka milionów ludzi i nie mniej nastolatek i nastolatków. Ogólnie nie ma to jak pisać teksty do swoich piosenek i ich potem nie pamiętać (koncert w Opolu). Ona jest pełna ciepła, dobroci i pozytywnej energii a to...
Źródło: gadane.pl/viewtopic.php?t=104


Temat: Europa to kupila!
Zespół Lordi, zwycięzcy Eurowizji 2006, z dnia na dzień staję się coraz popularni! Poza Finlandią, gdzie formacja jest ubóstwiana przez słuchaczy, płyta " Arockalypse " doskonale sprzedaje się w Niemczech. Natomiast eurowizyjny hit " Hard Rock Hallelujah " jest najczęściej ściąganą mp3 w Irlandii, Szwajcarii, Austrii, Danii, Irlandii, Norwegii czy Portugalii. Onet.pl informuje, że na fińskiej liście przebojów, czołowe miejsca...
Źródło: escforum.pl/viewtopic.php?t=293


Temat: Czy juz znamy szwedzkiego reprezentanta?
Szwedzki magazyn QX informuje, że Andreas (członek grupy Alcazar oraz projektu six4one) nie jest zawiedziony niską pozycję Szwajcarii na Eurowizji 2006. Wokalista powiedział też, że nie jest zachwycony zwycięstwem Finlandii, ponieważ takie utwory nie pasują do tego konkursu. " Ponieważ na Eurowizji trzeba zrobić coś nieoczekiwanego by wygrać, dlatego za rok na scenie zrzucę z siebie całe ubranie " - zapowiada Andreas. Czyżby to on za rok reprezentował Szwecje?
Źródło: escforum.pl/viewtopic.php?t=297


Temat: Kate Ryan zaprasza na Eurowybory
...do wzięcia udziału w eurowyborach Już 7. czerwca w Polsce odbędą się wybory, w których wybierzemy 50 posłów do Parlamentu Europejskiego. Podobne wybory odbędą się w innych krajach Unii Europejskiej. Z powodu prognozowanej niskiej frekwencji, zorganizowano specjalną kampanię, w której znane osoby ze świata muzyki czy sportu namawiają obywateli, by wzięli udział w eurowyborach. W akcję zaangażowała się m.in. reprezentantka Belgii na Eurowizji 2006, Kate Ryan. Artystkę można zobaczyć w specjalnym spocie. Klip dostępny jest TUTAJ : http://www.youtube.com/watch?v=WkiFIlzDb68 W spocie zobaczyć można też między innymi portugalskiego piłkarza Lusia Figo czy wokalistę zespołu Myslovitz, Artura Rojka. Dobrze że jeszcze sama nie kandydowała na europosła bo byłaby tragedia. A wy co sądzicie o tej sprawie
Źródło: escforum.pl/viewtopic.php?t=3032


Temat: SONY korzysta z p2p??? Sam to udowodnij!
Zwycięzca Eurowizji 2006, Lordi posiada skromną stronę dostępną pod adresem eurovision.lordi.org, która jak się nie trudno domyślić po grafice na dole tej strony, utrzymywana jest przez firmę Sony BMG. Co w tym dziwnego? Na pierwszy rzut oka nic. Przyjrzyjmy się jednak trochę dokładniej stronie Lordiego, a dokładniej części "Video&Music". Zawartych tam zostało w formie odtwarzacza flash kilka utworów wykonawcy. Bezpośredni...
Źródło: fwl.pl/index.php?showtopic=3575


Temat: Ich Troje
...TVP 2. Justynę Majkowską miała zastąpić Niemka Elli MĂźcke, jednak trudno jej było przełamać barierę językową. Z tego powodu nową, i już ostatnią, wokalistką zespołu została Anna Wiśniewska, laureatka Szansy na sukces. Zespół oficjalnie zakończył swoją działalność 31 grudnia 2004, jednak został reaktywowany po festiwalu Top Trendy w Sopocie. Pod koniec 2005 roku zespół zgłosił dwie swoje piosenki do polskich Preselekcji Eurowizji 2006. Do finału zakwalifikował się utwór Follow My Heart. 28 stycznia 2006 grupa w powiększonym składzie (wraz z Real McCoy i byłymi wokalistkami zespołu: Magdą Femme i Justyną Majkowską, które wróciły do zespołu na czas 10-lecia), wygrała polskie eliminacje do konkursu Eurowizji. Niedługo po wygranej w krajowych preselekcjach Michał Wiśniewski i Anna Wiśniewska wyruszyli w trasę koncertową po USA i Kanadzie. W 2006...
Źródło: iplaforum.pl/viewtopic.php?t=3101


Temat: Aleksandra Chodak
...wokalistka Brathanków współpracowała między innymi jako chórzystka z Bajmem oraz Hiramem Bullockiem podczas jego trasy koncertowej w Polsce. Ola Chodak występowała także w wielu programach telewizyjnych: m.in. "Jaka to melodia", "Droga do gwiazd" czy "Szymon Majewski Show". Z zespołem Brathanki nagrała piosenkę " W nas ciepło wiosen", która zakwalifikowała się do finału polskich preselekcji do Eurowizji 2006.
Źródło: celebs-forum.com/index.php?showtopic=6781



Tu się nie słucha, tu się czyta…

Designed By Royalty-Free.Org